Viso rezultatų:
Rodyti visus rezultatus
Lt En
Regionų apygardos administracinis teismas
lt
En

Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketa

RAAT aplinka yra švari ir tvarkinga.
RAAT darbuotojai (išskyrus teisėjus), su kuriais bendravau, buvo dėmesingi ir pagarbūs.
Darbuotojas aktyviai gilinosi į mano situaciją, problemą.
Darbuotojo suteikta informacija buvo išsami.
Darbuotojo suteikta informacija buvo aktuali.
Darbuotojas informaciją teikė aiškiai, suprantamai (pvz., nevartojo profesinių terminų, jų nepaaiškinęs, žargono ir pan.)
Bendras klientų aptarnavimo lygis RAAT atitiko jūsų lūkesčius.
Kokie klientų aptarnavimo teisme veiksniai jums kėlė nepasitenkinimą?
Pateikite pastabas ir pasiūlymus dėl klientų aptarnavimo gerinimo RAAT:
Į kuriuos RAAT rūmus Jums teko kreiptis: